2008年1月23日 wed
 
今日係公司出花紅的大日子,yeah!比左d錢比洪仔阿麗買野食,雖然錢唔多但係見到佢地咁開心我都好開心!
收左工,同男朋友仔行左一陣旺角,雖然無收獲但係男朋友仔就帶我去食好野,今次男朋友仔就帶左我去左openrice餐廳排榜一直名列前茅的餐廳--澳門翠苑茶餐廳!老板好nice好好傾,佢主動介紹左佢地的招牌菜--葡式鮮茄牛腩粒通粉、咖哩牛腩農夫飽同埋凍咖啡。三樣都好味道,當然我非忽係番茄通粉啦,佢重要係用我最鐘意食o既螺絲粉,唯一嫌棄佢果粉唔夠熱,如果熱辣辣食一定好正!至於農夫飽果咖喱可以整辣d,我好論盡果農夫飽好硬好難切,加上我好落力切果包攪到成身都係麵包碎,好喱hea!最後都係男朋友仔醒目,佢問老板借左把交剪黎剪果飽等我唔洗切得咁申苦!hehe 凍咖啡好好飲,飲到尾果杯咖啡o既味都無因為d冰融左而攪到溝淡左,e然keep住咁好飲!而且價錢好抵,我地叫左2個sets都係七十零蚊,真係平靚正ar!開懷大笑
 
DSC02755 DSC02758
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()