2007年1月1日 (Mon)
 
今日又約左it陳經理行街街,原來1月1日同陳經理行街街Lee果活動已經實行左幾年,陳經理重話要keep住去年年都咁做,哈哈!
我地第一站就去左三分七秒食果茶餐,跟住就行左去uniqlo途中必定經過美麗華it,之後我地行去MK,途中見到有個死o靚仔唔依交通燈過馬路,比阿sir當眾話佢"老師無教你過馬路咩??你咁樣過馬路法,幾時過到大??"嘩!阿sir你都唔洗咁激動,我相信死o靚仔一定銘記於心,我地都好奇怪點解沿途有咁多咖啡人同警察呢?噢,原來係法輪工果d人黎遊行!佢地聲勢浩蕩咁係繁忙o既彌敦道行!哎~
行多一陣我地就到左下一個check point--朗豪坊,我地第一時間又去左it,陳經理試左幾件衫之後變左個大豪客,係it行果一個鐘到都有職員跟住陳經理,哎!佢真係威水ar!陳經理買完野之後,我地行返去潮特-->king wah-->始創-->車厘哥夫-->聯合...哎!不經不覺,我地就行左十個鐘,真係疲倦過返工ar!
 
PS:Dinner去左食牛肉麵,好味道呀!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()