2008年11月23日 Sun

Lee半年不停見工揾工又要識應新環,真係有d攰,加上又過左試用期,同埋近來都無乜去旅行,所以男朋友仔就plan左去長洲鬆一鬆休閒一下~

我地無突別plan行程,都係周圍行下食下野,主要係休休閒閒,我地係IFC食完Triple O’s我地就坐船入長洲la!入到去拎左間房,我地就周圍行下食下野la,梗係唔少得食出名o既紅豆餅la!淡淡o既紅豆甜好味道~

  

由於我比天文台呃左所以行到出汗,最後忍唔住用$20買左件短袖衫著!舒服晒!晚黑六點零鐘我地就去左街市買海鮮食,wah~ 自己買海鮮再拎去菜館煮真係好味好多!男朋友揸主意買左好多海鮮,分別有椒鹽瀨尿蝦、大蝦芝士焗e麵、粉絲蒸象拔蚌仔、炒聖子 lee四道菜!最好味係粉絲蒸象拔蚌仔,估唔到蒸象拔蚌仔好味過蒸帶子,因為象拔蚌較有口感好爽口,所以好好食!大蝦芝士焗eo既大蝦好大隻好多肉好好味,其他兩道菜都好好味,埋單計埋料都只係食左三百幾蚊,好抵食ar

 

 

 

食飽飽,行左一陣,我地就返上去渡假屋睇下電視la,睇到十一點零鐘我地又落返黎食宵夜 炸量同埋皮蛋瘦肉粥,但係炸量買晒ar,所以只係同男朋友食左碗粥咋……攪到我有少少失望tim……

 

食埋宵夜,就行番上去睇男朋友至鐘意睇o既節目 財經透視,睇完電視,我地就休息lu~
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()