2007年12月24日 Mon
 
今日係普天同興的平安夜,亦都係我親愛的哥哥牛一的大日子,係度祝佢身體健康、工作順利、生活愉快 生日蛋糕
放左工,係灣仔等埋男朋友仔收工就返左去TKO和民食聖誕節大餐,係食大餐之前我就比左碗"隔夜愛心青紅蘿蔔豬骨湯"比男朋友仔試試,為左保持D湯熱辣辣,所以一朝早滾番熱D湯再放入阿麗同我準備的超級暖壺,本來我都唔放心唸住臨收工果陣再叮番熱D湯,但係阿麗實牙實齒咁講話Lee果壺好勁家佢可以keep住d湯11個鐘頭都係咁熱,重叫我唔好咁多手打開果壺,因為成日開果壺會洩左d氣攪到d湯無咁熱,為左保持住d湯最佳效果同埋衛生d(因為怕男朋友仔飲完會肚all)我都無多手攪果個超級暖壺。終於到男朋友仔試味的時候啦,一打開果壺,試一試d湯一d都唔熱,面重有d油(可能用左太多骨,而我又無片走d油)!哎~真係失敗ar,於是我要返番去屋企整番熱d湯先再比男朋友仔飲,哎!d湯番熱之後,再比男朋友仔試試,好彩男朋友仔都好比面除左飲曬d湯之外,重話d湯好好好飲,哈哈吐舌頭 
返TKO和民食聖誕節大餐Lee果決定真係無做錯,除左人唔多唔洗周圍迫之外,重可以慢慢食輕輕鬆鬆,又有人送我返屋企喎,哈哈!我地order左好多野ar,和牛、炸蠔、魚魚雜菜煲、日式芝士年糕(賣非忽)、sushi 五樣野ar!
 
DSC02700 DSC02702
DSC02703 DSC02705
DSC02707
 
‧豐富的日式聖誕大餐‧
 
食飽飽我地就去左一個公園仔交換聖誕禮物,好緊張ar!一來緊張自己買果份禮arm唔arm男朋友仔,二來緊張男朋友仔會送d咩比我呢? 哈哈~
 
DSC02733
‧男朋友仔送給我的 Westwood 愛心頸巾 紅心 ‧
 
DSC02741 
‧我送比男朋友仔的 Porter 斜咩袋袋 ‧
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()