2007年12月5日 Wed
 
收左工專登上山交功課,順手幫埋幾位好同學交埋...身負重任ar ...由於今晚唔洗上堂,而且時間尚早所以係又一城行陣先返學,係17:55收到男朋友仔的sms 內係"一陣開會",所以我send番果sms比佢之後都無打電話騷擾男朋友仔la,自己係度萬無目的咁閒逛,由於b+ab做緊減價所以係果度逗留左好耐,正當我行完b+ab 想入log-on之際,竟然見到古惑男朋友仔ar,haha 原來佢係呃我話開會,跟住走黎陪我返學r,正傻瓜... ...男朋友仔陪我上山交完功課之後,我地就返番去TKO美心打邊爐,我重叫左我"非忽"蕃茄湯低tim,估唔到美心d打邊爐套餐咁豐富咁抵食,杯巨峰提汁特飲重好好飲im!雖然男朋友仔咁古惑攪到我又感動又驚喜,但係見到佢成十一點半先攰到死咁返到屋企,真係有d心痛ar....好矛盾ar 紅心
 

DSC02638

~又一城的靚靚聖誕樹~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()