2007年12月23日 Sun
 
應承左男朋友仔要學下煮飯仔之後,好努力學習中,今日同屋企人飲完茶之後就去左買餸學煲湯,阿麗話煲湯好簡單,只要買齊料洗淨切好放落煲滾水度煲幾果鐘就攪掂,好easy!挑眉質疑 真唔真家?由於我係第一次煲湯的關係,所以我選擇煲最簡單o既湯 — 青紅蘿蔔豬骨湯,我貪佢唔洗煎魚ma,haha!返到屋企,阿麗講完一次點做之後,我就跟住佢d步驟做:
 
材料: 紅蘿蔔 1 個
           青蘿蔔 1 個
           佛手瓜 1 個
           豬骨分量約 1 條骨
           乾瑤柱 6 粒 (哈哈!阿麗叫我落4粒,我落多2粒!)
           南北杏適量
 
1. 首先,將d豬骨出水備用
2. 將青紅蘿蔔 、佛手瓜洗淨-->刨皮-->切粒(唔洗咁大舊)
3. 待水煲滾,加入已準備的材料及乾瑤柱
4. 再用猛火煲一小時
5. 最後,再用文火煲一小時,完成
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()