2007年12月19日 Wed
 
睇左洪仔同阿麗炒左幾次米粉之後,今日自己親自黎炒一次,哈哈!由於係第一次炒的關係,所以叫左阿麗黎睇住我炒,順便指導下我。其間烏龍百出,好多步驟都唔記得左或者做錯果, 好似D米粉出左水本來係應該唔洗過冷河,但係我...過左冷河,所以攪到D米粉軟淋淋,炒到碎濕濕﹔鮮冬菇因為好污糟,洪仔話應該要用水"桌"一"桌"出一出水,但係我做漏左﹔最尾試味無乜味,阿麗就幫落美極較番D味,攪到成碟米粉都充滿美極味……
計埋洗野、切野&炒米粉,足足攪左一個小時,如果我係餐廳廚師應該比人炒左啦!哈哈驚訝  我下一次要繼續努力!炒一個色香味區全的米粉!
 

DSC02683

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()