2007年3月15日 THU
 
今日係我最後一日24歲LA,放工重約左D好姊妹食晚飯吹下水,所以心情都唔錯!不過好心情只係保持左一果上晏,因為猥瑣佬又跣我LA,我只係跟住佢果指示做者,但係咁都會做錯,十分唔開心AR,最激氣係猥瑣佬好似失憶咁,明明係佢叫我咁做,但係E+出錯左LA佢好似唔記得咁,重話我填錯野,跟住佢重要好似好大量咁願諒我(OH~ MY GOD)!哎~好黑人熷AR,攪到我好激氣AR!最令我安慰係莊尼都聽到係猥瑣佬教我做,佢都替我食死貓覺得好唔抵!果然係好PARTER!
 
由於約左班好姊妹食飯,所以一夠鐘意就走,雖然同大家無見咁耐,但係我地乜都講乜都笑一餐,傾得好開心AR!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()