2007年3月12日 Mon
 
心血來潮想整下keep左好耐o既悶蛋直髮,心思思又想電下髮,但係經過上次TB事件之後,對電頭髮失去信心,不過又想轉下果look喎,哎!我真係矛盾ar!最後我都係決定去左揾阿肥婆電頭髮!我一收工就去左揾肥婆,諗住快快手手攪掂果頭la,去到肥婆果間舖頭都只係六點半鐘者,但係黑仔o既我果頭電到十一點幾先電完,因為我電緊髮果陣就不停有人入黎剪髮,佢又親力親為喎,果晚佢好旺ar,同我整緊頭都可以幫五果人剪頭髮!哎~我由六點半新聞睇到夜間新聞先電完走得!咩咩向世界出發ar、同事三分親ar、亂世佳人ar等等都睇曬,好耐都未試過可以坐定定睇曬咁多節目,其間重睇左好多雜誌tim!由於我無帶電話,洪仔重走黎揾我tim!哈哈!洪仔話我果頭古靈精怪,又話我重乜咁蠢見唔對路就唔好整頭喎!我都唔想家,都洗濕左果頭la,無得走ma!不過我知洪仔係關心我者!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()