2006年1月26日 Fir
 
可能受到eric leung比山埃貼士o既影響,今日請左假去温習應付最後一科考試,果然不負眾望!我順利渡過!返到屋企我重開左罐汽水慶祝下tim,哈哈!今日婆婆就做左果小手術,過程同我考試一樣咁順利!果小手術半果小時就攪掂,而且重唔洗留院tim,勁ar!希望我婆婆身體仍然咁健康同埋日日笑口常開
 
考完試我又開始唸埋d無了大計啦!首先約埋d好成績同事聚下舊,跟住執房,因為考試o既關係notes周圍放,衫又未褶,另外最近去左間呃人公司做,希望可以快d pick up d野快d上手!考完試希望可以早d訓,消滅黑眼圈la!YEAH
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()