2006年1月27日 Sat
 
今日去左睇"血鑽",地點係我以前成日去o既OC2,估唔到我咁熟悉O既地方竟然遲到!攪到我行得超趕,最利害係係咁凍O既天氣低下我可以行到出汗!(真係樣衰)
好彩時間ARM ARM好,只係做緊D廣告者無miss到套戲!套戲都幾好睇,好有意義,聽講重係真人真事,真係慘ar!套戲好ARM情人節D男仔帶D女朋友去睇,因為大多數女仔睇完套戲之後都應該會唸原來D鑽石係咁申苦同埋用咁多人命拎返黎,我係唔係應該唔好買鑽石呢?"哈哈!主角里安納杜好有型AR!佢有多戲我都好鐘意!好似"catch me if you can"都好好睇!睇完戲我地重去左吳唱K做代言人O既味千拉麵食飯,好耐都無去過LA!數數手指都差不多三年無去過LA,哈哈!總括今晚好開心!多謝!
睇完戲,返屋企途中,接到CALL係哥哥AR!佢叫我同佢去食宵夜AR!噢~今晚好Heavy ar!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()