2006年1月29日 Mon
 
估唔到考完試都只係幾日者,咁快又要返學la!不過Lee果學期好唔同,因為我e+ o既放工時間係五點半,可以有充足o既時間比我返學,唔會再好似以前咁日日都遲到!上一果學期我真係太懶散啦,所以今個學期我要比心機d上堂!
今日我準時收工,坐地鐵返學六點都未夠就到左九龍塘,於是同同學仔高兒行陣又一城,我地去左shu uemura行下,我唸住都係得果睇字,周圍玩下d化妝品啦,點知... ...咁就出事,我買左盒foundation呀!哈哈!估唔到短短十幾分鐘我地就買左野啦!女人真係天生購物狂!唔可以再亂買野啦!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()