2007年2月1日 Mon
 
今朝去左老麥買早餐食順便換埋最後一批軟硬十二生肖公仔,唔知係唔係今期d公仔好得意呢??竟然超多人排隊,我排左十五分鐘先輪到我去買野食,好彩我平時都早出門口所以等左咁耐都無遲到,返到去打咭arm arm好9點29分!哈哈!咁大個人重換公仔!
猥瑣佬同我講明天要去青衣倉做stock take,真係有少少擔心!
放工後,去左APM食飯,佢請我食MOS Burger,我就請佢食糖水,跟住行左一陣,佢重送我返屋企tim!死啦,唔知我有冇悶親佢呢??原來我今日食左2個漢堡包tim!今日kcal一定超標啦!哎呀~我唔記得左幫阿yen拎野,真係大頭蝦!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()