2008年12月27日
 
今日係香江溫泉之旅o既最後一日la!經歷過昨晚果餐咁豐富o既自助晚餐之後,我地唔敢再食酒店提供o既自助早餐,情願訓晏d!由於所有行程昨天已經行晒,所以今日好輕鬆!我地11點先至離開酒店,男朋友仔見重有d時間所以我地再一次去溫泉浸下熱水!我地唸住日頭浸會好d la,點知都係差唔多都係咁弱雞,我私下已經裁定香江溫泉死刑!無下次!唔會再黎!
 
11點鐘團友們準時集合,好乖果果都無遲到!very good~ 微笑 團友們係車度都投訴間酒店唔得(哈~ 原來我地間房已經唔太差),最無奈係果導遊聽到d團友們滔滔不絕咁投訴,真係唔知點打完場好ar!
 
跟住我地就去左食午餐"正宗開平黃鱔飯",lee餐果黃鱔飯整得唔錯,其他野都幾好食!食完午飯,我地就要坐大約4個幾鐘巴士返深圳,好彩o既係今次無塞車,我地5點零鐘就返到深圳解散lu~
 
後記:其實除左間"開平香江溫泉度假村"好唔掂之外,其他都唔錯!而且團友們又好合作又好準時集合,所以慳左好多等人o既時間!眨下眼咁快就去完旅行la,返到HK抖一日又要開工lu~
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()