2007年12月31日 Mon
 
2007年的最後一日,係時候要返思一下!
 
January --> 轉工,去左呃人公司打工;IVE Exam (Corp a/c、 Tax)
February-->遇到愛;側田演唱會
March-->男朋友與我的生日月;願望成真,同男朋友仔一齊去迪士尼玩
April-->第一次同男朋友去mainland旅行;馮家昂坪360一日遊
May-->Sammi Show Mi 演唱會-正;自作孽與男朋友仔嗌交,傷心
June-->考試季節;由我係IVE最喜愛的老師謝太執教的LCCI 3th Level 課程開學啦
July-->手電轉台,與姊妹不和
August-->與男朋友拍拖六個月
September-->LCCI 3th Level 考試;IVE開學,不滿老師"黃宛之";長洲浪漫之旅
October-->Ocean Peak 十月全城哈囉喂;第一次以自己名義抽股票,抽中左 (奧園、動向、Soho)
November-->Eason Chan Moving On Stage 1 演唱會-正!
December-->聖誕陽江溫泉之旅;去男朋友家做冬
 
收工去左男朋友屋企食飯,伯母煮左我好鐘意食o既蕃茄蛋,好味道ar!我又食左好多!哈哈微笑 雖然男朋友好想出去親熱鬧去睇倒數,但係因為我唔鐘意迫人所以告吹左(真係自私la),最後我地安坐家中睇IFC放煙花倒數!我走果時地鐵勁多人,我要等左二架MTR先上到車!估唔到08年第一件做O既事就係迫車返屋企ar!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()