2008年1月17日 Thu
 

今日係考Audit 的大日子,緊張o既我已經一早就開始温習啦,回想番Lee2個星期真係恐怖,係Office Lunch time又温書、放工就即刻返屋企温書,無時無刻一得閒就温書,NDS都無玩乜"",又無見男朋友差不多兩個星期... ...。有日收到一位熱心同學提供的貼士,我完全無信晒d貼士,係考試前果個星期全力主攻貼士,心諗乜都準備好晒,所以我連假都慳番考試果日都返工!去到試場一睇份卷.......都知佢講乜,我重以為miss派錯卷,同埋果時我係度唸睇黎我信錯左貼士啦,我果時好驚唯有不停對自己講要保持冷靜,跟住我就不停咁寫寫作作,做做下份卷我重以為自己考緊英文作文tim,哈哈!希望今次可以順利過關,齊齊Pass啦!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()