2006年2月10日 Fri
 
本來朋友仔攪掂d正經野,今日接我收工家,點知死人猥瑣佬臨收工時,叫我入曬d利是先準走!哎,真係阻頭阻勢a!幾經申苦終於完成任務,正當猥瑣佬拎d利是比老板娘交差果陣,老板娘竟然走左! 玩野咩!
 
今晚教我地Statistics果個阿sir勁年青,相信年齡同我差唔多,佢果樣都幾靚仔家,我覺得佢有少少似陳曉東,不過佢講書果陣勁細聲,唔多夠氣咁,而且完全照書讀,解釋d數點做都唔係咁清晰!下一堂係二月十四日,阿sir竟然想調堂,因為果堂係導引自修堂應該無乜人返,所以同學們都無乜返應,阿sir只好好無引咁繼續教書!真係攪笑ar!哈哈!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()