2006年2月8日 Thu
 
今日好勤力ar!係猥瑣佬的督促下,我入曬積存左半果多月的voucher、開票、做Void 單等等....估唔到返工無得開msn,工作效率會提高咁多!勁ar!猥瑣佬重同我講為左要加深同事之間o既了解,叫我每果星期都揾一日同佢食lunch!哎~救命呀!唔想連lunch time都對住你ar!你放過我啦!
放工後,約左gar gar換新銀紙,係harbour city行左一陣,咁arm見到啤利同葉宇澄表演緊,估唔到佢地都有fans,不過葉宇澄唱得幾好聽!七點半終於等到gar gar啦!同佢完成左交易之後我就返左屋企la,阿麗好似因為我換唔到$50新銀紙而有d不滿!oh sorry我都唔想家!唔知點解今果星期好似過得突別慢!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Fung Pui Yi 的頭像
    Fung Pui Yi

    Fung Pui Yi的部落格

    Fung Pui Yi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()